להצעת מחיר

מעין אוברסיז חגגה 20 שנות פעילות

מעין אוברסיז חגגה 20 שנות פעילות

בצל משבר הקורונה החברה חגגה 20 שנות פעילות באירוע צנוע במשרדה ברמת גן, וזאת לאור הנחיות משרד הבריאות. דודי רוזברוך, מנכ״ל מעין אוברסיז: כולנו צולחים כרגע יחד מים סוערים. אני בטוח שנצא ממנו מחוזקים
02.04.20 / 13:19
דודי רוזברוך, מנכ״לֹ מעין אוברסיז ואסנת מור, סמנכ״לית מעין אוברסיז
02.04.20
דודי רוזברוך, מנכ״לֹ מעין אוברסיז ואסנת מור, סמנכ״לית מעין אוברסיז
02.04.20
מעין אוברסיז חגגה 20 שנות פעילות

בצל משבר הקורונה החמור, ובמקום אירוע מרשים ביותר שתוכנן להתקיים השבוע, חגגה אתמול (1 באפריל) חברת מעין אוברסיז את 20 שנות קיומה באירוע צנוע במשרדי החברה ברמת גן, וזאת לאור  הנחיות משרד הבריאות. 

 

האירוע התקיים במסגרת ובנוכחות העובדים במשרד במהלכו הוקרן סרט אודות תולדות החברה. דוד רוזברוך, מנכ״ל מעין אוברסיז, אמר בדבריו אל העובדים - אשר חלקם עובדים כיום מהבית - כי ״בימים המאתגרים והלא פשוטים שעוברים על כל אחד ואחת מאיתנו, אישית ועסקית, אני מבקש להזכיר לכולנו, שהיום בדיוק לפני 20 שנה, ב-1 באפריל 2000 נחתם הסכם המייסדים של מעין אוברסיז. 20 שנה זו לכל הדעות חתיכת תקופה, שבה עברנו אתגרים שונים, ידענו זמנים טובים יותר, וכאילו שקצת פחות, כאשר המנועים המניעים אותנו אלו הם אתם העובדים, אשר דוחפים קדימה בכל הכוח. וכך, לאורך התקופה, אתם אילו שמיצבתם את התדמית שלנו במקום שהיא נמצאת, ואני לא צריך להכביר במילים, אתם מדברים עם לקוחות, גורמי תעופה וספנות, ואפילו מתחרים, לכולם יש להגיד רק מילים כמו ׳איכות׳, ׳מקצוענות׳, ׳מקצועיות׳, ולא פחות חשוב, ׳תרבות ארגונית׳ גבוהה. הכל בזכותכם״. 

 

רוזברוך הוסיף כי ״ערב התפרצות הקורונה הנהלת הקבוצה הייתה בשלבי תכנון מתקדמים של ׳אירוע ה׳20 למעין אוברסיז׳, וכמובן שבצל האירועים נאלצנו לדחות את זה למועד מתאים יותר. כולנו, בלשון מקצועית, צולחים כרגע יחד מים מאד סוערים, ועם זאת, אני בטוח שיחד, באותה נחישות, מקצוענות וחברות - נעבור גם משבר זה, נוכל לו, ואף נצא ממנו מחוזקים״. 

 

רוזברוך ניצל את ההזדמנות לאחל לעובדים ולקבוצה שנים רבות נוספות של הצלחה עסקית בעשייה ברוכה. 

 

כאמור, ב-1 באפריל 2000 הושקה פעילות החברה, כזרוע השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומית של מעין שירותי מכס ותעבורה שהוקמה ב 1977. מהחברה נמסר כי בימים אלו שוקדת הקבוצה על המעבר למשכנה החדש בבית אלייד בבני ברק שמתוכנן לחודשי הקיץ. 

 

 

 

 

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים הבאים

שם מלא:
דוא"ל:
טלפון: