להצעת מחיר

קבוצת מעין: חברת CWT Globelink חוגגת 30 שנה להיווסדה

קבוצת מעין: חברת CWT Globelink חוגגת 30 שנה להיווסדה

במסגרת השנתי, שנערך בקוריאה הדרומית, הוכרז כי חברת Globelink דורגה השנה כחברת ה-NVOCC השלישית בגודלה בעולם. דודי רוזברוך, מנכ״ל מעין אוברסיז: שביעות רצון גבוהה מהביצועים בקווים הישראליים
05.12.18 / 13:24
מימין: עוזי פינטו, נינה ברניניגהאוס ודוד רוזברוך בכנס החברה בד׳ קוריאה
05.12.18
מימין: עוזי פינטו, נינה ברניניגהאוס ודוד רוזברוך בכנס החברה בד׳ קוריאה
פריטים שהוכנסו לקפסולת הזמן בכנס
05.12.18
פריטים שהוכנסו לקפסולת הזמן בכנס

במסגרת חגיגות ה-30 להווסדה קיימה חברת Globelink CWT את הכנס השנתי שלה באי Jeju שבקוריאה הדרומית בהשתתפות נציגי החברה בעולם ורשת הסוכנים העולמית של הקבוצה. עבור חגיגות ה-30 הוכנה ״קפסולת זמן״ (Time capsule),עם מזכרות שנשלחו מכל רחבי העולם על ידי סוכני וסניפי החברה. קפסולת הזמן אמורה להיפתח מחדש בעוד 10 שנים. בכנס השנה, בנוסף לחגיגות ה-30 הוכרז כי חברת Globelink אשר שנים רבות מדורגת במקום הראשון באסיה, דורגה השנה כחברת ה-NVOCC השלישית בגודלה בעולם. 

 

חברת Globelink מעסיקה 3400 עובדים ברחבי אסיה ואירופה עם פריסה של מעל 80 מדינות ופריסה של רשת סוכנים עולמית המשרתת למעלה מ-1,200 יעדים שונים ומשנת 2008 היא מיוצגת בישראל על ידי קבוצת מעין.

 

מקבוצת מעין נמסר כי לאורך השנים נציגי הנהלת קבוצת מעין מקפידים על השתתפות קבועה בכנסים השנתיים ובכנס האחרון שלחה נציגות מורחבת וזאת לאור הגידול החד בהיקף פעילות היבוא והיצוא של קבוצת מעין ו-Globelink באסיה.  

 

בנוסף לדיונים המקצועיים עם הנהלת קבוצת Globelink הכנס השנתי מהווה סביבת מפגש שנתית של הנהלת קבוצת מעין עם הנהלות סוכני מעין המרכזיים באירופה וארה״ב אשר מהווים חלק מרשת הפריסה העולמית של חברת Globelink .
 

מר עוזי פינטו מנהל היבוא הימי בקבוצת מעין, מוסיף: ״הגידול בפעילות המשותפת הינו שיאו של תהליך ארוך טווח, שהמשכו בביקור הראשון בישראל של הנהלת גלובלינק הבכירה ב 2017, ונמשך בהשקעת משאבים שיווקיים ואנושיים הן ברמת התפעול והן ברמת המכירות ומתן שירות לאורך כל שרשרת האספקה ביבוא וביצוא הניתנים למשלחים הישראליים שעובדים עם קבוצת מעין והלקוחות הישירים של קבוצת מעין״.

 

מר דודי רוזברוך, מנכ״ל מעין אוברסיז, מוסיף כי ״ללא ספק ההקפדה על הביקורים בכנסים השנתיים, הדיונים המקצועיים וההשקעה הרבה של קבוצת מעין במהלך 2017 ו-2018 הובילו להבעת שביעות רצון גבוהה מהביצועים בקווים הישראליים ומרמת שיתוף הפעולה ביבוא וביצוא על ידי הנהלת Globelink העולמית, מר Tan נשיא גלובלינק, מר Daniel Tok מנכ״ל גלובלינק והגברת Priscilla Teoh מנהלת הפיתוח העסקי. אין לנו ספק כי השותפות העמוקה עם Globelink בשילוב עם הצוות המקצועי של מעין ימשיכו להיות אחד הגורמים המובילים בקווי הסחר לישראל״. 

 

לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים הבאים

שם מלא:
דוא"ל:
טלפון: