להצעת מחיר

קבוצת מעין מונתה לנציגת הרשת הגלובלית WACO בישראל

קבוצת מעין מונתה לנציגת הרשת הגלובלית WACO בישראל

רשת WACO מונה כיום 125 חברות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי מהמובילות בעולם הפועלות ב-121 מדינות, ומעסיק למעלה מ-21,000 עובדים ברחבי העולם. מיכאל אבן, סמנכ״ל למסחר: קבוצת מעין כנציגה בלעדית בישראל של WACO, תוסיף ערך רב לעסקיה
10.01.23 / 11:42
קבוצת מעין מונתה לנציגת הרשת הגלובלית WACO בישראל
10.01.23
קבוצת מעין מונתה לנציגת הרשת הגלובלית WACO בישראל

קבוצת מעין הכריזה הבוקר כי החל מ-1 לינואר 2023 הקבוצה מייצגת בלעדית את הרשת הגלובלית WACO בישראל. רשת WACO הינה ארגון שהוקם בשנת 1973 והוא מונה כיום  125 חברות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי מהמובילות בעולם הפועלות ב-121 מדינות, ומעסיק למעלה מ-21,000 עובדים ברחבי העולם המטפלים ב-1.85 מיליון משלוחים בשנה, אוויריים וימיים.

 

אייל אהרוני ושי אינזלברג, מנכ״לים משותפים: ״הבעת האמון של ארגון WACO בקבוצת מעין, היא אבן דרך משמעותית מאוד בהתפתחות החברה. קבוצת מעין, הנמנית כיום על החברות המובילות בענף השילוח הבינלאומי ועמילות המכס בישראל, שואפת למצוינות וחדשנות, פותחת שווקים חדשים, ומציעה שירותים בלעדיים, הן מהמדינות הכלולות בהסכמי אברהם, והן מיעדים רבים אחרים. אנחנו מתגאים בצוות עובדים מסור, מקצועי, ואכפתי, הזמין מסביב לשעון לכל מענה, בעיה וסוג שירות הנדרש לטיפול בכל זמן״.

 

ריצ׳רד צ׳ארלס, מנכ״ל WACO: ״הדירקטוריון שמח להודיע על מינויה המיידי של קבוצת מעין, כנציגת רשת WACO בישראל. אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק, ובטוחים שכניסתה של קבוצת מעין לרשת תתרום רבות לכלל החברים״.

 

מיכאל אבן, סמנכ״ל למסחר: ״מדיניות הרשת מאז היווסדה היא מינוי נציג אחד בכל מדינה, וכך היא פועלת עד היום. בשנת 2023 הרשת תציין 50 שנים להיווסדה באירוע רב משתתפים בו ייקחו חלק נציגים בכירים ביותר של חברות השילוח הגלובליות החברות ברשת WACO משך שנים רבות. ההנהלה הראשית יושבת באנגליה, באופן שמרבית החברות, אשר חלקן נמנות על החברות הגלובליות המובילות בעולם, הן הכוח המניע של הארגון. קבוצת מעין, כנציגה בלעדית בישראל של רשת WACO, תוסיף ערך רב לעסקיה, תגדיל בצורה משמעותית את מאגר הלקוחות, ותעמיק את תחומי ההתמחות של הקבוצה״.

 

קבוצת מעין שהוקמה בשנת 1977 ע״י עוזי אהרוני וג׳קי נגלר ז״ל, יחד עם חברת הבת ״מעין אוברסיז״, זרוע השילוח של החברה, עוברת בשנים האחרונות שינויים מרחיקי לכת, באופן ששרביט הניהול עבר לדור השני, יחד עם עיבוי צוות ההנהלה הבכיר, וחיזוק כוח אדם איכותי ומקצועי.

 

לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים הבאים

שם מלא:
דוא"ל:
טלפון: